tisdag 24 juli 2012

Snart

Imorgon fyller min prinsessa Molly 3 år...Tänk va tiden går fort.
För 3 år sedan vid denna tidpunkt gick jag runt på förlossningen med dropp, igångsättning. Blev igångsatt kl 9.00 den 24:e och Molly plockades ut med akut snitt kl 9.56 den 25:e
Mammas hjärta

Så imorgon är det kalas här för min sessa plus för mig, jag som tydligen blir 30 år på torsdag :)
Har funderat vad Molly ska få i present, men eftersom hon inte säger något så ska hon få sylvanian family figurer att samla på... Hoppas hon gillar det lika mycket som jag och Sussi gjorde när vi va små.

Den 8 september är det dop för Kendra, och henne hade jag tänkt börja samla på Maileg kaniner och tillbehör...
Tycker det är bra med nåt sånt för dom båda,  då vet man va man kan köpa i present några år framöver :)

Nu ska jag börja baka igen....
Välkomna på kalas imorgon kl 15.00

Kram kram

Inga kommentarer: